世界の女性用フットウェア市場予測 2022年-2028年

【英語タイトル】Global Women Footwear Market Growth 2022-2028

LP Informationが出版した調査資料(LPI22MY06036)・商品コード:LPI22MY06036
・発行会社(調査会社):LP Information
・発行日:2022年4月
・ページ数:127
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後2-3営業日)
・調査対象地域:グローバル、日本、アメリカ、ヨーロッパ、アジア、中国など
・産業分野:消費財
◆販売価格オプション(消費税別)
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世界経済が回復するにつれて、2021年の女性用フットウェアの成長は前年から大幅に変化します。LPインフォメーション社の最新の調査によると、世界の女性用フットウェア市場規模は、2021年のxxxドルから2022年にはxxxドルに達し、2021年~2022年間にxxx%の変化が予想されます。2028年には世界の女性用フットウェア市場規模がxxxドルまで成長し、分析期間中にxxx%のCAGRを記録すると予想されます。
アメリカの女性用フットウェア市場は2021年にxxxドルの市場規模が見込まれ、分析期間中は約xxx%のCAGRで成長すると予測されます。中国は世界の女性用フットウェア市場のxxx%のシェアを占め、2028年までにxxxドルに達すると展望されます。ヨーロッパの女性用フットウェアの状況については、ドイツが2028年までにxxxドルに達し、分析期間にわたってCAGRがxxx%になると予測されます。アジア太平洋地域では、日本と韓国の成長率が、今後5年間でそれぞれxxx%とxxx%になると展望されます。

世界の主要な女性用フットウェアプレーヤーとして、NIKE、 Adidas、 PUMA、 Skechers、 Under Armour、 Wolverine World Wide、 Crocs、 ASICS、 New Balance、 VF Corporation、 Deichmann SE、 Columbia Sportswear、 Bata、 Michael Kors、 Jack Wolfskin、 Alpargatas SA、 Birkenstock、 Rieker Shoes、 Aerogroup International、 C.banner International Holdingsなどをカバーしています。売上の面では、世界最大の2社が2021年に約xxx%市場シェアを占めています。

当レポートでは、製品タイプ、アプリケーション(用途)、主要メーカー、主要地域および国ごとの女性用フットウェア市場の包括的な概要、市場シェア、および成長機会を掲載します。

タイプ別のセグメンテーション:2017年~2022年までの内訳データと2028年まで予測データ
カジュアルシューズ、ブーツ、ヒール&パンプス、サンダル、ビーチサンダル&スリッパ、スポーツシューズ、その他

アプリケーション(用途)別のセグメンテーション:2017年~2022年までの内訳データと2028年まで予測データ
ハイパーマーケット/スーパーマーケット、専門店、独立系小売業者、オンライン小売業者

当レポートは次の地域と国の市場規模データを掲載します。
南北アメリカ(アメリカ、カナダ、メキシコ、ブラジル)
アジア太平洋(中国、日本、韓国、東南アジア、インド、オーストラリア)
ヨーロッパ(ドイツ、フランス、イギリス、イタリア、ロシア)
中東/アフリカ(エジプト、南アフリカ、イスラエル、トルコ、GCC諸国)

また、当レポートは市場の競争状況と主要メーカーの詳細な分析を掲載します。
NIKE、 Adidas、 PUMA、 Skechers、 Under Armour、 Wolverine World Wide、 Crocs、 ASICS、 New Balance、 VF Corporation、 Deichmann SE、 Columbia Sportswear、 Bata、 Michael Kors、 Jack Wolfskin、 Alpargatas SA、 Birkenstock、 Rieker Shoes、 Aerogroup International、 C.banner International Holdings

********* 目次 *********

レポートの範囲
・市場の紹介
・分析対象期間
・調査の目的
・調査手法
・調査プロセスおよびデータソース
・経済指標
・通貨

エグゼクティブサマリー
・世界市場の概要:女性用フットウェアの年間販売量2017-2028、地域別現状・将来分析
・女性用フットウェアのタイプ別セグメント:カジュアルシューズ、ブーツ、ヒール&パンプス、サンダル、ビーチサンダル&スリッパ、スポーツシューズ、その他
・女性用フットウェアのタイプ別販売量:2017-2022年の販売量、売上、市場シェア、販売価格
・女性用フットウェアの用途別セグメント:ハイパーマーケット/スーパーマーケット、専門店、独立系小売業者、オンライン小売業者
・女性用フットウェアの用途別販売量:2017-2022年の販売量、売上、市場シェア、販売価格

企業別世界の女性用フットウェア市場
・企業別のグローバル女性用フットウェア市場データ:2020-2022年の年間販売量、市場シェア
・企業別の女性用フットウェアの年間売上:2020-2022年の売上、市場シェア
・企業別の女性用フットウェア販売価格
・主要企業の女性用フットウェア生産地域、販売地域、製品タイプ
・市場集中度分析
・新製品および潜在的な参加者
・合併と買収、拡大

女性用フットウェアの地域別レビュー
・地域別の女性用フットウェア市場規模2017-2022:年間販売量、売上
・主要国別の女性用フットウェア市場規模2017-2022:年間販売量、売上
・南北アメリカの女性用フットウェア販売の成長
・アジア太平洋の女性用フットウェア販売の成長
・ヨーロッパの女性用フットウェア販売の成長
・中東・アフリカの女性用フットウェア販売の成長

南北アメリカ市場
・南北アメリカの国別の女性用フットウェア販売量、売上(2017-2022)
・南北アメリカの女性用フットウェアの種類別販売量
・南北アメリカの女性用フットウェアの用途別販売量
・アメリカ市場
・カナダ市場
・メキシコ市場
・ブラジル市場

アジア太平洋市場
・アジア太平洋の国別の女性用フットウェア販売量、売上(2017-2022)
・アジア太平洋の女性用フットウェアの種類別販売量
・アジア太平洋の女性用フットウェアの用途別販売量
・中国市場
・日本市場
・韓国市場
・東南アジア市場
・インド市場
・オーストラリア市場
・台湾市場

ヨーロッパ市場
・ヨーロッパの国別の女性用フットウェア販売量、売上(2017-2022)
・ヨーロッパの女性用フットウェアの種類別販売量
・ヨーロッパの女性用フットウェアの用途別販売量
・ドイツ市場
・フランス市場
・イギリス市場
・イタリア市場
・ロシア市場

中東・アフリカ市場
・中東・アフリカの国別の女性用フットウェア販売量、売上(2017-2022)
・中東・アフリカの女性用フットウェアの種類別販売量
・中東・アフリカの女性用フットウェアの用途別販売量
・エジプト市場
・南アフリカ市場
・イスラエル市場
・トルコ市場
・GCC諸国市場

市場の成長要因、課題、動向
・市場の成長要因および成長機会分析
・市場の課題およびリスク
・市場動向

製造コスト構造分析
・原材料とサプライヤー
・女性用フットウェアの製造コスト構造分析
・女性用フットウェアの製造プロセス分析
・女性用フットウェアの産業チェーン構造

マーケティング、販売業者および顧客
・販売チャンネル:直接販売チャンネル、間接販売チャンネル
・女性用フットウェアの主要なグローバル販売業者
・女性用フットウェアの主要なグローバル顧客

地域別の女性用フットウェア市場予測レビュー
・地域別の女性用フットウェア市場規模予測(2023-2028)
・南北アメリカの国別予測
・アジア太平洋の国別予測
・ヨーロッパの国別予測
・女性用フットウェアのタイプ別市場規模予測
・女性用フットウェアの用途別市場規模予測

主要企業分析
NIKE、 Adidas、 PUMA、 Skechers、 Under Armour、 Wolverine World Wide、 Crocs、 ASICS、 New Balance、 VF Corporation、 Deichmann SE、 Columbia Sportswear、 Bata、 Michael Kors、 Jack Wolfskin、 Alpargatas SA、 Birkenstock、 Rieker Shoes、 Aerogroup International、 C.banner International Holdings
・企業情報
・女性用フットウェア製品
・女性用フットウェア販売量、売上、価格、粗利益(2020-2022)
・主要ビジネス概要
・最新動向

調査結果および結論
【レポートの概要】

As the global economy mends, the 2021 growth of Women Footwear will have significant change from previous year. According to our (LP Information) latest study, the global Women Footwear market size is USD million in 2022 from USD million in 2021, with a change of % between 2021 and 2022. The global Women Footwear market size will reach USD million in 2028, growing at a CAGR of % over the analysis period.
The United States Women Footwear market is expected at value of US$ million in 2021 and grow at approximately % CAGR during review period. China constitutes a % market for the global Women Footwear market, reaching US$ million by the year 2028. As for the Europe Women Footwear landscape, Germany is projected to reach US$ million by 2028 trailing a CAGR of % over the forecast period. In APAC, the growth rates of other notable markets (Japan and South Korea) are projected to be at % and % respectively for the next 5-year period.
Global main Women Footwear players cover NIKE, Adidas, PUMA, and Skechers, etc. In terms of revenue, the global largest two companies occupy a share nearly % in 2021.
This report presents a comprehensive overview, market shares, and growth opportunities of Women Footwear market by product type, application, key manufacturers and key regions and countries.
Segmentation by type: breakdown data from 2017 to 2022, in Section 2.3; and forecast to 2028 in section 12.6
Casual Shoes
Boots
Heels & Pumps
Sandals
Flip Flops & Slippers
Sports Shoes
Others
Segmentation by application: breakdown data from 2017 to 2022, in Section 2.4; and forecast to 2028 in section 12.7.
Hypermarkets/Supermarkets
Specialty Stores
Independent Retailers
Online Retailers
This report also splits the market by region: Breakdown data in Chapter 4, 5, 6, 7 and 8.
Americas
United States
Canada
Mexico
Brazil
APAC
China
Japan
Korea
Southeast Asia
India
Australia
Europe
Germany
France
UK
Italy
Russia
Middle East & Africa
Egypt
South Africa
Israel
Turkey
GCC Countries
The report also presents the market competition landscape and a corresponding detailed analysis of the prominent manufacturers in this market, include
NIKE
Adidas
PUMA
Skechers
Under Armour
Wolverine World Wide
Crocs
ASICS
New Balance
VF Corporation
Deichmann SE
Columbia Sportswear
Bata
Michael Kors
Jack Wolfskin
Alpargatas SA
Birkenstock
Rieker Shoes
Aerogroup International
C.banner International Holdings

【レポートの目次】

1 Scope of the Report
1.1 Market Introduction
1.2 Years Considered
1.3 Research Objectives
1.4 Market Research Methodology
1.5 Research Process and Data Source
1.6 Economic Indicators
1.7 Currency Considered
2 Executive Summary
2.1 World Market Overview
2.1.1 Global Women Footwear Annual Sales 2017-2028
2.1.2 World Current & Future Analysis for Women Footwear by Geographic Region, 2017, 2022 & 2028
2.1.3 World Current & Future Analysis for Women Footwear by Country/Region, 2017, 2022 & 2028
2.2 Women Footwear Segment by Type
2.2.1 Casual Shoes
2.2.2 Boots
2.2.3 Heels & Pumps
2.2.4 Sandals
2.2.5 Flip Flops & Slippers
2.2.6 Sports Shoes
2.2.7 Others
2.3 Women Footwear Sales by Type
2.3.1 Global Women Footwear Sales Market Share by Type (2017-2022)
2.3.2 Global Women Footwear Revenue and Market Share by Type (2017-2022)
2.3.3 Global Women Footwear Sale Price by Type (2017-2022)
2.4 Women Footwear Segment by Application
2.4.1 Hypermarkets/Supermarkets
2.4.2 Specialty Stores
2.4.3 Independent Retailers
2.4.4 Online Retailers
2.5 Women Footwear Sales by Application
2.5.1 Global Women Footwear Sale Market Share by Application (2017-2022)
2.5.2 Global Women Footwear Revenue and Market Share by Application (2017-2022)
2.5.3 Global Women Footwear Sale Price by Application (2017-2022)
3 Global Women Footwear by Company
3.1 Global Women Footwear Breakdown Data by Company
3.1.1 Global Women Footwear Annual Sales by Company (2020-2022)
3.1.2 Global Women Footwear Sales Market Share by Company (2020-2022)
3.2 Global Women Footwear Annual Revenue by Company (2020-2022)
3.2.1 Global Women Footwear Revenue by Company (2020-2022)
3.2.2 Global Women Footwear Revenue Market Share by Company (2020-2022)
3.3 Global Women Footwear Sale Price by Company
3.4 Key Manufacturers Women Footwear Producing Area Distribution, Sales Area, Product Type
3.4.1 Key Manufacturers Women Footwear Product Location Distribution
3.4.2 Players Women Footwear Products Offered
3.5 Market Concentration Rate Analysis
3.5.1 Competition Landscape Analysis
3.5.2 Concentration Ratio (CR3, CR5 and CR10) & (2020-2022)
3.6 New Products and Potential Entrants
3.7 Mergers & Acquisitions, Expansion
4 World Historic Review for Women Footwear by Geographic Region
4.1 World Historic Women Footwear Market Size by Geographic Region (2017-2022)
4.1.1 Global Women Footwear Annual Sales by Geographic Region (2017-2022)
4.1.2 Global Women Footwear Annual Revenue by Geographic Region
4.2 World Historic Women Footwear Market Size by Country/Region (2017-2022)
4.2.1 Global Women Footwear Annual Sales by Country/Region (2017-2022)
4.2.2 Global Women Footwear Annual Revenue by Country/Region
4.3 Americas Women Footwear Sales Growth
4.4 APAC Women Footwear Sales Growth
4.5 Europe Women Footwear Sales Growth
4.6 Middle East & Africa Women Footwear Sales Growth
5 Americas
5.1 Americas Women Footwear Sales by Country
5.1.1 Americas Women Footwear Sales by Country (2017-2022)
5.1.2 Americas Women Footwear Revenue by Country (2017-2022)
5.2 Americas Women Footwear Sales by Type
5.3 Americas Women Footwear Sales by Application
5.4 United States
5.5 Canada
5.6 Mexico
5.7 Brazil
6 APAC
6.1 APAC Women Footwear Sales by Region
6.1.1 APAC Women Footwear Sales by Region (2017-2022)
6.1.2 APAC Women Footwear Revenue by Region (2017-2022)
6.2 APAC Women Footwear Sales by Type
6.3 APAC Women Footwear Sales by Application
6.4 China
6.5 Japan
6.6 South Korea
6.7 Southeast Asia
6.8 India
6.9 Australia
6.10 China Taiwan
7 Europe
7.1 Europe Women Footwear by Country
7.1.1 Europe Women Footwear Sales by Country (2017-2022)
7.1.2 Europe Women Footwear Revenue by Country (2017-2022)
7.2 Europe Women Footwear Sales by Type
7.3 Europe Women Footwear Sales by Application
7.4 Germany
7.5 France
7.6 UK
7.7 Italy
7.8 Russia
8 Middle East & Africa
8.1 Middle East & Africa Women Footwear by Country
8.1.1 Middle East & Africa Women Footwear Sales by Country (2017-2022)
8.1.2 Middle East & Africa Women Footwear Revenue by Country (2017-2022)
8.2 Middle East & Africa Women Footwear Sales by Type
8.3 Middle East & Africa Women Footwear Sales by Application
8.4 Egypt
8.5 South Africa
8.6 Israel
8.7 Turkey
8.8 GCC Countries
9 Market Drivers, Challenges and Trends
9.1 Market Drivers & Growth Opportunities
9.2 Market Challenges & Risks
9.3 Industry Trends
10 Manufacturing Cost Structure Analysis
10.1 Raw Material and Suppliers
10.2 Manufacturing Cost Structure Analysis of Women Footwear
10.3 Manufacturing Process Analysis of Women Footwear
10.4 Industry Chain Structure of Women Footwear
11 Marketing, Distributors and Customer
11.1 Sales Channel
11.1.1 Direct Channels
11.1.2 Indirect Channels
11.2 Women Footwear Distributors
11.3 Women Footwear Customer
12 World Forecast Review for Women Footwear by Geographic Region
12.1 Global Women Footwear Market Size Forecast by Region
12.1.1 Global Women Footwear Forecast by Region (2023-2028)
12.1.2 Global Women Footwear Annual Revenue Forecast by Region (2023-2028)
12.2 Americas Forecast by Country
12.3 APAC Forecast by Region
12.4 Europe Forecast by Country
12.5 Middle East & Africa Forecast by Country
12.6 Global Women Footwear Forecast by Type
12.7 Global Women Footwear Forecast by Application
13 Key Players Analysis
13.1 NIKE
13.1.1 NIKE Company Information
13.1.2 NIKE Women Footwear Product Offered
13.1.3 NIKE Women Footwear Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.1.4 NIKE Main Business Overview
13.1.5 NIKE Latest Developments
13.2 Adidas
13.2.1 Adidas Company Information
13.2.2 Adidas Women Footwear Product Offered
13.2.3 Adidas Women Footwear Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.2.4 Adidas Main Business Overview
13.2.5 Adidas Latest Developments
13.3 PUMA
13.3.1 PUMA Company Information
13.3.2 PUMA Women Footwear Product Offered
13.3.3 PUMA Women Footwear Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.3.4 PUMA Main Business Overview
13.3.5 PUMA Latest Developments
13.4 Skechers
13.4.1 Skechers Company Information
13.4.2 Skechers Women Footwear Product Offered
13.4.3 Skechers Women Footwear Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.4.4 Skechers Main Business Overview
13.4.5 Skechers Latest Developments
13.5 Under Armour
13.5.1 Under Armour Company Information
13.5.2 Under Armour Women Footwear Product Offered
13.5.3 Under Armour Women Footwear Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.5.4 Under Armour Main Business Overview
13.5.5 Under Armour Latest Developments
13.6 Wolverine World Wide
13.6.1 Wolverine World Wide Company Information
13.6.2 Wolverine World Wide Women Footwear Product Offered
13.6.3 Wolverine World Wide Women Footwear Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.6.4 Wolverine World Wide Main Business Overview
13.6.5 Wolverine World Wide Latest Developments
13.7 Crocs
13.7.1 Crocs Company Information
13.7.2 Crocs Women Footwear Product Offered
13.7.3 Crocs Women Footwear Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.7.4 Crocs Main Business Overview
13.7.5 Crocs Latest Developments
13.8 ASICS
13.8.1 ASICS Company Information
13.8.2 ASICS Women Footwear Product Offered
13.8.3 ASICS Women Footwear Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.8.4 ASICS Main Business Overview
13.8.5 ASICS Latest Developments
13.9 New Balance
13.9.1 New Balance Company Information
13.9.2 New Balance Women Footwear Product Offered
13.9.3 New Balance Women Footwear Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.9.4 New Balance Main Business Overview
13.9.5 New Balance Latest Developments
13.10 VF Corporation
13.10.1 VF Corporation Company Information
13.10.2 VF Corporation Women Footwear Product Offered
13.10.3 VF Corporation Women Footwear Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.10.4 VF Corporation Main Business Overview
13.10.5 VF Corporation Latest Developments
13.11 Deichmann SE
13.11.1 Deichmann SE Company Information
13.11.2 Deichmann SE Women Footwear Product Offered
13.11.3 Deichmann SE Women Footwear Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.11.4 Deichmann SE Main Business Overview
13.11.5 Deichmann SE Latest Developments
13.12 Columbia Sportswear
13.12.1 Columbia Sportswear Company Information
13.12.2 Columbia Sportswear Women Footwear Product Offered
13.12.3 Columbia Sportswear Women Footwear Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.12.4 Columbia Sportswear Main Business Overview
13.12.5 Columbia Sportswear Latest Developments
13.13 Bata
13.13.1 Bata Company Information
13.13.2 Bata Women Footwear Product Offered
13.13.3 Bata Women Footwear Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.13.4 Bata Main Business Overview
13.13.5 Bata Latest Developments
13.14 Michael Kors
13.14.1 Michael Kors Company Information
13.14.2 Michael Kors Women Footwear Product Offered
13.14.3 Michael Kors Women Footwear Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.14.4 Michael Kors Main Business Overview
13.14.5 Michael Kors Latest Developments
13.15 Jack Wolfskin
13.15.1 Jack Wolfskin Company Information
13.15.2 Jack Wolfskin Women Footwear Product Offered
13.15.3 Jack Wolfskin Women Footwear Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.15.4 Jack Wolfskin Main Business Overview
13.15.5 Jack Wolfskin Latest Developments
13.16 Alpargatas SA
13.16.1 Alpargatas SA Company Information
13.16.2 Alpargatas SA Women Footwear Product Offered
13.16.3 Alpargatas SA Women Footwear Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.16.4 Alpargatas SA Main Business Overview
13.16.5 Alpargatas SA Latest Developments
13.17 Birkenstock
13.17.1 Birkenstock Company Information
13.17.2 Birkenstock Women Footwear Product Offered
13.17.3 Birkenstock Women Footwear Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.17.4 Birkenstock Main Business Overview
13.17.5 Birkenstock Latest Developments
13.18 Rieker Shoes
13.18.1 Rieker Shoes Company Information
13.18.2 Rieker Shoes Women Footwear Product Offered
13.18.3 Rieker Shoes Women Footwear Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.18.4 Rieker Shoes Main Business Overview
13.18.5 Rieker Shoes Latest Developments
13.19 Aerogroup International
13.19.1 Aerogroup International Company Information
13.19.2 Aerogroup International Women Footwear Product Offered
13.19.3 Aerogroup International Women Footwear Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.19.4 Aerogroup International Main Business Overview
13.19.5 Aerogroup International Latest Developments
13.20 C.banner International Holdings
13.20.1 C.banner International Holdings Company Information
13.20.2 C.banner International Holdings Women Footwear Product Offered
13.20.3 C.banner International Holdings Women Footwear Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.20.4 C.banner International Holdings Main Business Overview
13.20.5 C.banner International Holdings Latest Developments
14 Research Findings and Conclusion



【掲載企業】

NIKE、 Adidas、 PUMA、 Skechers、 Under Armour、 Wolverine World Wide、 Crocs、 ASICS、 New Balance、 VF Corporation、 Deichmann SE、 Columbia Sportswear、 Bata、 Michael Kors、 Jack Wolfskin、 Alpargatas SA、 Birkenstock、 Rieker Shoes、 Aerogroup International、 C.banner International Holdings

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